Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og har brug for lidt hjælp

Jeg er total newbie i det her... jeg har bare fået den linje af min ven, han sagde det var en god ide at køre den hver gang jeg har hentet ting via apt-get eller lign.

hvordan kan jeg komme ind og se det dir og lave et dump til jer?

Hilsen

Peter