Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 (nu 13.04) og har brug for lidt hjælp

Hej igen

Jeg besluttede mig for at følge alles råd og re-installere min Ubuntu, denne gang i version 13.04.

Jeg har installeret det meste af min software via software centeret nu, og har været nødt til at tilføje nogle få PPA derinde for at få det til at kunne finde det software jeg søger.

Imidlertid er jeg stadig på bar bund ifht. at finde 2 stk software, jeg kan hverken få fat i nogen fungerende PPA eller finde dem i software centeret.

Det drejer sig om XnViews og DoubleCommander

Kan i hjælpe mig med at få de to installeret og meget gerne give mig deres fungerende PPA'er ?

Hilsen

Peter