Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og har brug for lidt hjælp

Den 25-04-2013 08:09, Folmer Fredslund skrev:
> <klip>

> Og som man kan se i den originale post er den faktisk allerede tilføjet.

ok, så skal Peter bare via software-center eller synaptic installere
den korrekte Java.... der er mange!   :-)
"Oracle Java" pakken hedder "oracle-java7-installer"

Jeg vil dog stadig anbefale Peter at lave en "frisk" installation
og så *kun* tilføje tredjeparts akriver når han præcis hved
hvilke programmer han mangler som ikke er med i standard Ubuntu
med udvidede arkiver/repositories.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]