Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og har brug for lidt hjælp

Grundlaget for den lange repository liste er at jeg har haft problemer med at finde programmerne jeg ønskede i software centeret. jeg kan ikek finde ud af at finde rundt i synaptics...

Jeg startede ved at lave en liste over de programmer som jeg bruger i windows, og så søgte jeg nettet tyndt efter programmer som kunne omtrent det samme til linux og ville så installere dem, men kunne ikke installere dem via software center eller via apt-get, så fik jeg det script af min ven og pling nu kunne jeg pluselig finde største delen, jeg mgl stadig at finde ud af at få fat i Double Commander programmet...

Må jeg få PPA'en for oracle java af dig så ?

Men jeg vil give dig ret med hensyn til din bemærkning til min intro nedenfor.. og hvad du siger er taget til efterretning, så jeg tror jeg fremover vil få fat i de rette PPA'er og så hente hvad jeg skal bruge via software centeret, er det bedre ?

Hilsen

Peter