Re: [NOVICE] digiKam

Den 17-04-2013 20:15, Carl Andersen skrev:

Det må jeg indrømme at jeg ikke forstår en dyt af? har du tilgået linket
via Firefox?

Ja, jeg åbnede dit link i Firefox.

Derved kom jeg ind på digiKams hjemmeside, hvor jeg klikkede på "pil op" i et Screenshot! (En dødsyg idé, kan jeg godt se nu, hvor jeg er inde på hjemmesiden igen) Derved blev jeg sendt til en hjemmeside "digikamhandbook by cauliers gilles on Flickr. Det har jeg aldrig oplevet før, at blive ekspederet videre via et link i et screenshot. Nu prøver jeg igen ved at kigge på Documentation i kolonnen til venstre på digiKams hjemmeside.

God aften

--
Venlig hilsen Louis
Computer: HP Pavilion dv5000

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]