Re: [NOVICE] digiKam

Den 17-04-2013 19:54, Normann Louis Olsen skrev:
Den 17-04-2013 11:50, Carl Andersen skrev:

Ja du kan hente  dokumentation i pdf format her:
http://www.digikam.org/docs

Tak. Men når jeg gør det bliver jeg afkrævet accept af nogle betingelser for en Yahoo-konto, som jeg imidlertid ikke kan få adgang til, selvom jeg var parat til at acceptere betingelserne. Det eneste jeg får at se, er et billede/logo midt på skærmen.

Det må jeg indrømme at jeg ikke forstår en dyt af? har du tilgået linket via Firefox?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]