Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og har brug for lidt hjælp

Det lykkedes at få fjernet skype og lagt den ind igen via software centeret...

imidlertid når jeg kører følgende kommando i terminalen:

sudo apt-get -y update && sudo apt-get -y upgrade && sudo apt-get -y dist-upgrade

slutter den af med en fejl:

--snip--
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
' in directory '/etc/apt/sources.list.d/' as it has an invalid filename extension ' in directory '/etc/apt/sources.list.d/' as it has an invalid filename extension
--snip--

hvordan få jeg den fejl rettet ?

Hilsen

Peter