Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og har brug for lidt hjælp

Grunden til at jeg bruger 12.04 pga den lange support tid, og fordi min ven sagde den var mest stabil. Jeg tør ikke hente beta udgaven af 13.04 men venter til final version. Hvordan opgraderer jeg til en sener version når der fx kommer en final version af 13.04 ?

Hilsen

Peter