Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 (nu 1 3.04) og har brug for lidt hjælp

Jeg fandt xnview og fik den installeret via Synaptic. Nu mgl jeg bare
double commander, den kan jeg ikke finde nogen steder?

Hilsen
Peter
Den 28/04/2013 08.11 skrev "Niels Jensen" <sslug@sslug>:

> Hej Peter,
>
> Der er lidt forvirring omkring XnView. Version 4.51 for linux kan
> downloades fra Softpedia. Linket er
> http://linux.softpedia.com/get/Multimedia/Graphics/XnView-4612.shtml . På
> det kommercielle XnView web-site www.xnview.com kan jeg kun finde windows
> versionen, som for tiden er version 2.00. XnView er "freeware" for ikke
> kommerciel brug. Det er ikke open source software, så derfor vil du ikke
> finde det i de traditionelle repositories for openSUSE, Ubuntu eller andre
> linux distros.
>
> Med venlig hilsen Niels

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]