apache med flere domæner

Hejsa.

Jeg har apache 2 på debian.

Jeg har sat en del domæner op, men jeg vil gerne lave lidt om.
min side er www.printlight.dk.
serveren svarer også på printlight.dk, og www.printlight.eu (f.eks.)

Men jeg kunne godt tænke mig at der i stedet for blev skiftet til
www.printlight.dk, så det er denne adresse der står i browseren,
uanset hvilken adresse brugeren skriver, kan man det ??

:-)
Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]