Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

> Ja, det forrige var sendt fra min bærbare (XP/'Outlook Express') - jeg
> har faktisk aldrig valgt noget specifikt tegnsæt dér(?)
MS har vel valgt et
"passende-format-hvis-alle-dine-modtagere-bruger-ms"

Set noget lignende med "winmail.dat"
Det kan jeg ikke være den eneste der er rendt ind i :-)

/Danjel

> --
> med venlig hilsen,
> Hans
>
> sslug-novice: Listen for begynder-relaterede spurgsmål

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]