Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

On 22 Feb 2012 at 11:15, Hans Henrik Hansen wrote:

> [...]
>
> <--- klip --->
>
> Måske du skulle være lidt mere specifik her: Hvilken mailklient bruger
> du (i SUSE), hvad gør du helt konkret (hvordan ser din opsætning ud),
> etc.? Har du kontrolleret at du har tastet din adgangskode korrekt?
>
> Kan du modtage mail på Linuxboksen?
>
> <--- klip --->
>
> Du har ret: Jeg må kigge nærmere på det! Baggrunden var jo, at jeg
> normalt ikke (længere) bruger 'boksen' til mail - så der kan være sket
> en ændring i adgangskode 'siden sidst'(?). Jeg troede forresten ikke,
> at der kræves adgangskode ifm. afsendelse!??
Det er noget ejeren af serveren bestemmer :-)

Flere udbydere er begyndt på det, sikkert for at mindske spam...

Jeg kan sætte en midlertidig konto op her, så du kan relaye via min
server, hvis du er interesseret.
Jeg bruger også adganskoder, men er muligvis lettere at fange end tdc
:-)

Danjel

> --
> med venlig hilsen
> Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]