Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

On 2012-02-22 23:24, Hans Henrik Hansen wrote:

> Tak for tilbudet - det er som sagt mest at nysgerrighed, jeg spørger, da jeg
> har et par andre computere, som jeg normalt benytter til mail.

TDC har lavet om på et tidspunkt, de laver ofte om og oplyser det ikke i detaljer.
Så er det en gammel mail-opsætning kunne årsagen være at TDC har lavet om siden dengang...

Er du TDC kunde kan du i øvrigt lave et logon på TDC's webmail-portal og selv ændre din
mail-password hvis du skulle have glemt denne.

> Jeg kan iøvrigt nu oplyse, at jeg (på Linux-maskinen) bruger KMail, og at
> jeg godt kan *hente* mails, men altså fortsat ikke sende dem.

Måske den "login/passwd"/aktivering som TDC forventer er ikke den du har det sat op til ?
(der er flere slags sikker/kryperet adgangsindstillinger, og jeg syntes ikke helt de
 altid er indlysende hvordan det skal sættes i f.eks. thunderbird, man må prøve sig frem)

Nu sender kjeg heller ikke mere mail fra min gamle TDC mail; jeg har ikke
prøvet det længe;  TDC lavede altid mystiske ting for at gøre det svært for kunderne.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]