Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

Frank Damgaard wrote:

> On 2012-02-23 09:59, Hans Henrik Hansen wrote:

> Du kan ændre din pop3 kode i den webbaserede TDC login til webmail'en
> (der er et sted et menupunkt til dette)

OK - jeg forsøger at genvinde kontrol over koderne!

> ja inklusive tegnsæt opsætning, ser ud til at du har brugt lidt
> forskellige
> i denne tråd, .....  ( æøå problemer ;)

Ja, det forrige var sendt fra min bærbare (XP/'Outlook Express') - jeg har
faktisk aldrig valgt noget specifikt tegnsæt dér(?)

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]