Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

Samtidig med portskiftet har de indført brugernavn/password på mange
fa deres servere.
Hved ikke hvad du skal taste ind, bruger egen server...

Lad være med at nævne linux, bare sig at du mangler brugernavn og
adgangskode :-)

For at undgå at skulle bøvle med dem (tdc o.a.) har jeg sat mine
maskiner til at relaye via mit arbejde :-)

/Danjel

On 20 Feb 2012 at 18:52, Hans Henrik Hansen wrote:

> Min pc med Linux (SuSE 11.2) bliver p.t. ikke brugt ret meget; men i
> dag havde jeg brug for at videresende en gammel mail derfra. Til min
> overraskelse var jeg ude af stand til at sende nogetsomhelst:
>
> Der var noget med 'Afsender domain blokeret (#4), se
> http://tdc.dk/4101 (Sender address rejected)', og jeg blev ad omveje
> dirigeret hertil:
>
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6005
>
> I forvejen stod der 'smtp.mail.dk/port 25', hvilket jeg (som anført)
> ændrede til : 'asmtp.mail.dk/port 587', men jeg kunne stadig ikke
> afsende mails! Nogen forslag?

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]