Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

Danjel Jungersen wrote:
> Flere udbydere er begyndt på det, sikkert for at mindske spam...
>
> Jeg kan sætte en midlertidig konto op her, så du kan relaye via min
> server, hvis du er interesseret.
> Jeg bruger også adganskoder, men er muligvis lettere at fange end tdc
> :-)
>
> Danjel

Tak for tilbudet - det er som sagt mest at nysgerrighed, jeg spørger, da jeg
har et par andre computere, som jeg normalt benytter til mail.

Jeg kan iøvrigt nu oplyse, at jeg (på Linux-maskinen) bruger KMail, og at
jeg godt kan *hente* mails, men altså fortsat ikke sende dem.

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]