Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

On 2012-02-23 09:59, Hans Henrik Hansen wrote:
> Det sidste kan vi kun v¿re enige i: Det er ikke så l¿nge siden, jeg måtte
> rekvirere ny adgangskode til webmail (mv.), men det er mit indtryk, at der
> fortsat benyttes forskellige adgangskoder til de hhv. 'web-baserede'
> tjenester og de 'pop3-baserede' (hvis dén skelnen giver mening??).

Du kan ændre din pop3 kode i den webbaserede TDC login til webmail'en
(der er et sted et menupunkt til dette)

> Et yderligere irritationsmoment kan v¿re, at 'huskede' koder kan v¿re
> forbandet sv¿re at 'finde'/rekonstruere! :)

ja inklusive tegnsæt opsætning, ser ud til at du har brugt lidt forskellige
i denne tråd, .....  ( æøå problemer ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]