Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

Jan Hertel <sslug@sslug> wrote:

... > > <--- klip ---> > > Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, klikkede mig
frem > > Du har svaret: > >
-------- > 1. Har du en mailadresse hos TDC? Ja 2. Har du din
internetforbindelse hos > TDC? Ja 3. Har du internetforbindelse fra
computeren du ønsker at benytte > til mail? Ja 4. Har du dit
mailpassword? Ja 5. Hvad ønsker du hjælp til? > Jeg ønsker hjælp til
mailklient (Outlook, Apple Mail o.l.) 6. Hvad ønsker > du hjælp til med
din mailklient? Jeg oplever problemer med at afsende > mails 7. Kan du
ikke sende til enkelte mailadresser eller alle? Alle > mailadresser 8.
Hent og kør TDC Mailsupport Nej 9. Hvilken mailklient > benytter du?
Mozilla Thunderbird eller anden mailklient > > til
http://guide.tdc.dk/tdc-care/requestNextStep.do? >
sessionid=143064008-VGOCVCFVLH-287116218&stepkey= > C221&responsekey=11
at hindre misbrug af din mailkonto til spredning af spam og >
computervirusser, skal der aktiveres godkendelse på serveren til
udgående > post. Godkendelsen sker via samme brugernavn og password som
til den > indgående postserver (se ovenfor)." > > Hvor man så aktiverer
godkendelse på serveren til udgående post er mig > lidt kryptisk? Du kan
eventuelt bruge http://mail.tdc.dk/ indtil du får > løst dit problem?

Tak for svar - jeg kommer nok til at henvende mig til TDC; hvad jeg ikke
forstår er, at jeg bruger helt identisk opsætning på min iMac samt på
min pc (med XP), og dér har jeg ikke haft blot antydning af
problemer(?).

-- med venlig hilsen, Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]