Re: [NOVICE] Kan ikke sende mails!?

20/02/12 skrev Hans Henrik Hansen <sslug@sslug>:
> Jan Hertel <sslug@sslug> wrote:

<--- klip --->

> Tak for svar - jeg kommer nok til at henvende mig til TDC; hvad jeg ikke
> forstår er, at jeg bruger helt identisk opsætning på min iMac samt på
> min pc (med XP), og dér har jeg ikke haft blot antydning af
> problemer(?).

Måske du skulle være lidt mere specifik her: Hvilken mailklient bruger
du (i SUSE), hvad gør du helt konkret (hvordan ser din opsætning ud),
etc.? Har du kontrolleret at du har tastet din adgangskode korrekt?

Kan du modtage mail på Linuxboksen?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]