Kan ikke sende mails!?

Min pc med Linux (SuSE 11.2) bliver p.t. ikke brugt ret meget; men i dag
havde jeg brug for at videresende en gammel mail derfra.
Til min overraskelse var jeg ude af stand til at sende nogetsomhelst:

Der var noget med 'Afsender domain blokeret (#4), se http://tdc.dk/4101
(Sender address rejected)', og jeg blev ad omveje dirigeret hertil:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6005

I forvejen stod der 'smtp.mail.dk/port 25', hvilket jeg (som anført) ændrede
til : 'asmtp.mail.dk/port 587', men jeg kunne stadig ikke afsende mails!
Nogen forslag?

Jeg spørger i første omgang her, fordi TDC/Yousee plejer at kaste
håndklædet, så snart man siger 'Linux'! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]