Re: [NOVICE] openSUSE 11.4 på Zepto bærba r

Den 29-03-2011 17:12, Steen Jensen skrev:
Den 29-03-2011 16:36, Jim Oksvold skrev:
Forsøgte at installere openSUSE i stedet for KDE-live, men det lykkedes
igen ikke. Jeg fik valgmulighed i bootloader, men ingen reaktion.

Så installerede jeg Kubuntu 10.04.01, og det lykkedes tilsyneladende.
Den er nu ved at opdatere fejlretnings- og sikkerhedsopdateringer. Så
der må efter min opfattelse være en fejl i openSUSE.

Det kan tenkes.

For sikkerhets skyld kan du teste installasjonsskiven.

Mvh
Jim Oksvold

Installations-dvd har jeg brugt til installation på min stationære, så
der er nok ikke noget problem.
Til gengæld har jeg lige forsøgt at afspille en lyd-cd på Kubuntu, og
det mislykkedes i Amarok. Den skal åbenbart konfigureres på en eller
anden måde.

Valgte her forleden at installere live-versionen med KDE, og den smuttede lige ind på plads med afspilning af såvel lyd-cd som video med Kaffeine efter installation af ekstrapakkerne, som bliver tilbudt, når cd/dvd lægges i. Det er sådan, det skal være for nybegyndere. Blot synd, at det ikke virker med den egentlige openSUSE.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]