Re: [NOVICE] Vejledning til køb af stætionær PC.

On Sun, 2011-02-27 at 13:26 +0100, Jim Oksvold wrote:

> Styr unna.
> De har laget mye rart gjennom årene.
> Den siste var med luftinntak i bunnen.
> En fin støvsuger.
> Laptopene har like dårlig rykte som Compaq (HP)
>
> Å finne det rette bunnkortet er løsningen.
> Å finne noen til å bygge maskinen for deg burde gå fint.
>

> Mvh
> Jim Oksvold

Jeg har kigget både hos BJ Tradings og Dataengros' produkter og har
udarbejdet følgende udkast til indkøb hos Dataengros. Er der nogen der
gider at gøre mig den tjeneste at lige kigge listen igennem og se om det
lyder fornuftigt og kommer til at fungere med Linux?

Mange tak.

Dataengros

Kabinet:	Antec Three Hundred					kr. 499
CPU:		AMD Phenom II 64 X6-1055T/ 2.8GHz			kr. 1.299
CPU-køler:	AMD standard (følger med CPU???)
Bundkort:	Asus M4A87TD/U3B3 AMD 870-AM3-DDR3-PCIEX		kr. 699
Grafik:		ATI-Radeon HD 6870- 1GB-DDR5- DX11-HDMI-ASUS		kr. 1.799
Lyd:		Onboard (???)
Harddisk:	2 x 1 TB-Western WD1002FAEX Black-7200RPM-SATA-III-64M	kr.
1.238
Optisk-drev:	???

Foreløbig pris: kr. 5.534

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]