Re: [NOVICE] Vejledning til køb af stætionær PC.

Den 27-02-2011 12:44, Brian Durant skrev:

> Er der nogle meninger om følgende Packard Bell iXtreme A7582NCD?
>
> http://bit.ly/i7Q5cb
>
> Jeg har ikke kunne finde nogle oplysninger om bundkortet.

Jeg ville nok finde noget model med flere tekniske data,
...men hos elgiganten; har de ikke en bytte/retur-mulighed
selv når du handler i den fysiske butik?

Mit indtryk af "packard bell" er i øvrigt at det er et billig-mærke,
og ting kunne være bedre (med de par ældre modeller jeg har set).

Desuden hvad skal du bruge PC'en til.
Er du sikker på at du har behov for lige netop de ting på en PC?

Den har kun en 1,5T harddisk, det kan være ok, der er dog ingen data
på disktype og hastighed, måske en langsommere 1.5T model?

Skal du lave videoredigering og konvertering, så er den en fordel med en
system-hardisk og en data-harddisk til redigering, og gerne sådan
at data/video læses fra en disk og skrives  til en anden.
eller måske vil en mindre men hurtigere og dyrere disk være bedre?

Med 6G RAM er der vist rigelig RAM, selv til flere virtuelle PC's.

ATI Radeon HD 5570 : prøv http://google.com/linux
Jeg syntes der er indlæg om småproblemer med sløv 2D mv.
(eller måske problemer med ATI's binære driver).
Jeg har ikke brug for 3D, så til mit brug ville jer vælge et
andet og simplere kort , evt.passivt kølet for at mindske blæserstøj.

Der medfølger en win7-premium, så hvis du regnet med at køre dual-boot
og windows 3D spil så er grafikortet vel ok...
(jeg aner ikke så meget om windows spil)

PS
Uden at vide hvad du skal lave af opgaver på den PC, er det vanskeligt
at vide om givet hardware vil løse opgaven eller være overkill.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]