Re: [NOVICE] Vejledning til køb af stætionær PC.

Brian Durant wrote:
Jeg skal til at købe en stationær PC (helst uden styresystem), men er
vant til at købe bærbare PC'er hos laptops.dk. Desvære findes der ikke
en pendent til laptops.dk for stationære PC'er... Jeg plejer at bruge en
Debian eller Ubuntu baseret Linux udgave, normalt spiller jeg ikke
computerspil, er begyndt at lære at kompilere og programmere, arbejder
lidt med digitale billeder m.m.

Jeg tror at jeg er interesseret i en computer med en AMD Phenom II X6
processor og et godt grafikkort men mht. hvilket bundkort, grafikkort,
osv. synes jeg at det er svært at gennemskue. Ellers er jeg interesseret
i at der findes ledig plads til ekstra harddiske og kort og masser af
hukommelse.

Jeg er interesseret i at få forslag både for stationær - færdigsamlet
maskiner såvel som stationær - konfigurérbar.

På forhånd tak.

sslug-novice: Listen for begynder-relaterede sp�rgsm�l

Se f.eks. http://www.zitechtechnology.dk/

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]