Re: [NOVICE] Vejledning til køb af stætionær PC.

On Mon, 2011-02-28 at 00:29 +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Har du læst dette review?
> http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=sapphire_radeon_hd6870&num=1

Mange tak, Michael. Det lyder godt, men jeg må også indrømme at det
lyder som om det er mere end jeg har brug for.

Jeg tror at jeg kan "nøjes" med følgende som udgangspunkt, men så ved
jeg ikke hvilket bundkort, grafikkort og eventuelt lydkort jeg skal
brug. Er der nogen, der har forslag?

Kabinet:	Antec Three Hundred				kr. 499
CPU:		AMD Athlon 64 II X4-640/ 3.0GHz -2MB-BOX AM3		kr. 749
Bundkort:	(???) Asus M4A87TD/U3B3 AMD 870-AM3-DDR3-PCIEX		kr. 699
Grafik:		(???)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]