Re: [NOVICE] Vejledning til køb af stætionær PC.

On Sat, 2011-02-26 at 16:51 +0100, Frank Damgaard wrote:

> tja, ikke nemt at komme med færdige forslag....
> men lidt tips:
>
> 1) er det en færdig PC, spørg i forretningen om du må teste med nogle live-CD'ere

Er der nogle meninger om følgende Packard Bell iXtreme A7582NCD?

http://bit.ly/i7Q5cb

Jeg har ikke kunne finde nogle oplysninger om bundkortet.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]