Re: [NOVICE] fcClient i Linux mint Debian Edition

Hej.
Jeg bruger linux Mint 10, Debian Edition. Distributionen bruger
Debians pakkeformat, så den burde passe. Jeg har tidligere uden
problemer installeret på ubuntu og mint 9.
Jeg brugte Gdebi, altså grafisk til at installere, Har dog også prøvet
cd /home/stephen1/Downloads
/Downloads $ sudo dpkg -i fcc-10.009-Linux.i686.deb

begge metoder giver samme output,
mvh
Stephen

26/02/11 skrev Frank Damgaard <sslug@sslug>:

> kvilken  kommando prøvede du  at udførte (hele linien) ?
>
> Er det debian, ubuntu, mint, .... du bruger?
> og hvilken version?
>
> den "fcc-10.009-Linux.i686.deb" pakke du har hentet,
> passer den til din distribution?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]