Re: [NOVICE] fcClient i Linux mint Debian Edition

Hej.
Det går fint med at installere og opgradere med terminal såvel som med grafik.
Underligt, at pakken virker med linux mint 9. Måske skulle jeg bare
downgrade skolens computere igen :-(   -men situationen kunne jo være
dejlig at lære noget fra.
mvh
Stephen

26/02/11 skrev Frank Damgaard <sslug@sslug>:

> er du sikker.
> fejlen lyder som om der er noget galt med din pakkemanager/database.
> kan du installere og afinstallere andre programmer?
>
> måske fcc-10.009-Linux.i686.deb er defekt, eller ikke virker med Mint.
> (selvom en pakke er i dpkg format, så er det ikke sikkert den virker
> med alle debian-baserede distributioner eller alle versioner)
>
> PS.
> du kører vel ikke 64 bit linux, fordi fcc-10.009-linux.i686 er vist kun 32
> bit....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]