låst touchpad

Hejsa

Min søn har idag siddet og spillet på min computer, og han er åbenbart kommet til at trykke på et-eller-andet, så nu virker touchpaden ikke - og knapperne gør heller ikke. Jeg har en gang før været ude for noget lignende, og jeg fandt ud af det var en eller anden tastekombination (bl.a. med shift mener jeg), som låste det hele. Ovenover touchpad'en sidder der en lille knap, som normalt låser pad'en - det er ikke den. Der er heller ikke noget funktionstasts(Fn)-kombination, som umiddelbart låser touchpad'en. Jeg kan heller ikke finde noget under indstillingerne, men det kan være jeg ikke kigger det rigtige sted.
Er der noget som har et bud?

Hilsen
Martin :-)
Ubuntu 10.10 på en HP tx2590oe

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]