Re: [NOVICE] fcClient i Linux mint Debian Edition

Den 26-02-2011 14:07, Stephen Paulli Andersen skrev:
> Hej.
> Jeg bruger linux Mint 10, Debian Edition. Distributionen bruger
> Debians pakkeformat, så den burde passe. Jeg har tidligere uden
> problemer installeret på ubuntu og mint 9.
> Jeg brugte Gdebi, altså grafisk til at installere, Har dog også prøvet
> cd /home/stephen1/Downloads
> /Downloads $ sudo dpkg -i fcc-10.009-Linux.i686.deb

> begge metoder giver samme output,

er du sikker.
fejlen lyder som om der er noget galt med din pakkemanager/database.
kan du installere og afinstallere andre programmer?

måske fcc-10.009-Linux.i686.deb er defekt, eller ikke virker med Mint.
(selvom en pakke er i dpkg format, så er det ikke sikkert den virker
med alle debian-baserede distributioner eller alle versioner)

PS.
du kører vel ikke 64 bit linux, fordi fcc-10.009-linux.i686 er vist kun 32 bit....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]