Re: [NOVICE] fcClient i Linux mint Debian Edition

Den 26-02-2011 14:07, Stephen Paulli Andersen skrev:
> Hej.
> Jeg bruger linux Mint 10, Debian Edition. Distributionen bruger
> Debians pakkeformat, så den burde passe. Jeg har tidligere uden
> problemer installeret på ubuntu og mint 9.
> Jeg brugte Gdebi, altså grafisk til at installere, Har dog også prøvet
> cd /home/stephen1/Downloads
> /Downloads $ sudo dpkg -i fcc-10.009-Linux.i686.deb

Er du sikker på at du fik hele filen hentet hjem?
Jeg kan med google se at en del har problemer med firstclass
serveren der er sløv.
Øjensynlig har firstclass er problem med deres server... ;(
man kommer til at mangle 2-3% af filen

prøv evt.
  dpkg --contents  fcc-10.009-Linux.i686.deb
for at se om alle filer kan listes

md5sum skulle give 3d8223ca058dfb853ad196d793bb3919  :
  md5sum -b fcc-10.009-Linux.i686.deb

Se også:
http://www.firstclass.com/ClientDownloadReadme/readme-us?Plugin=FC

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]