Linux og Google Documents

Da jeg for et par år siden begyndte at bruge Google Documents (GD) oplevede
jeg, at det virkede vældigt godt: Jeg kunne fx. gemme et helt OO-regneark
som 'Spreadsheet' hos Google.
Men pludseligt var dét ikke længere muligt (der kom konsekvent melding om
mislykket upload), så jeg har siden måtte nøjes med at kopiere én eller et
par rækker fra mit OO-regneark til GD.
På det seneste oplever jeg yderligere, at download af GD regneark (det er
hovedsageligt regneark, jeg oplever problemer med) forløber meget langsomt
(sammenlignet med XP og OSX), og undertiden er det slet ikke muligt at
'scrolle op/ned/sidelæns' i GD regnearket!

Har I andre lignende oplevelser?

openSUSE 11.2 (i586) - 4.3.5 (KDE 4.3.5) "release 0"

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]