Re: [NOVICE] fcClient i Linux mint Debian Edition

Den 25-02-2011 21:41, Stephen Paulli Andersen skrev:
> Hej.
> Jer er stødt ind i et problem, som jeg ikke kan håndtere:
> Terminaloutput ser sådan ud:
> dpkg; fejl under behandling af /opt/fcc-10.009-Linux.i686.deb (--install):
> kan ikke åbne filen '/var/lib/dpkg/temp.ci// .svn': Er et filkatalog
> Der opstod fejl under behandlingen
>  /opt/fcc-10.009-Linux.i686.deb

kvilken  kommando prøvede du  at udførte (hele linien) ?

Er det debian, ubuntu, mint, .... du bruger?
og hvilken version?

den "fcc-10.009-Linux.i686.deb" pakke du har hentet,
passer den til din distribution?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]