to monitorer på nvidia kort

Jeg har en PC med opensuse 11.3 og et Nvidia FX5200 grafikkort der drives af Nvidia driveren 173.14.28. Jeg har tilsluttet to monitorer: en alm. LCD og et fladskærms-tv.

Når jeg booter er der billede på begge monitorer (dual view), men så snart opensuse når lidt ind i boot-sekvensen, så ryger signalet på tv-et.

Jeg har installeret nvidia-settings, men nvidia-softwaren kan ikke se (mærke) at der er to monitorer tilsluttet.

Jeg tænker at det er nvidia-driveren der giver problemerne og at jeg skal redigere i x.org filerne, men jeg ved ikke hvad, hvor og hvordan?
På opensuse 11.3 er x.orgs config filer delt op i flere filer (3)

mvh S.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]