Re: [NOVICE] Linux og Google Documents

Hans Henrik Hansen wrote:
> Da jeg for et par år siden begyndte at bruge Google Documents (GD)
> oplevede jeg, at det virkede vældigt godt: Jeg kunne fx. gemme et helt
> OO-regneark som 'Spreadsheet' hos Google.
> Men pludseligt var dét ikke længere muligt (der kom konsekvent melding om
> mislykket upload), så jeg har siden måtte nøjes med at kopiere én eller et
> par rækker fra mit OO-regneark til GD.
> På det seneste oplever jeg yderligere, at download af GD regneark (det er
> hovedsageligt regneark, jeg oplever problemer med) forløber meget langsomt
> [...]

Det mest relevante her er nok hvilken webbrowser du bruger, og ikke så meget
hvilket operativsystem.

Hvis du bruger Firefox, så kontroller om den er up-to-date, check at du ikke
har en masse flash-stads kørende, og check at du ikke har en masse "smarte"
firefox-extensions installeret der blokerer for scripts og andre ting og
sager der gør at websider ikke fungerer planmæssigt.

Hvis Firefox ikke kan bringes til at fungere tilfredsstillende, så prøv om
Chromium er bedre. Det er trods alt Googles egen, som de mægtigt gerne vil
lokke dig til at bruge.

Hvis du bruger en helt tredje browser skal du måske overveje at lade være
med det ifm. Google Docs.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]