Re: [NOVICE] Unavngivet 1.odt

hans henrik buur skrev:

jeg har en suse 11.3 som jeg hat forsøgt at få en vbox til at køre på installering go den umiddelbare korfiguranering har ikke forvoldt nogle problemer med montering af delle mappe har jeg ikke fået til at fungere jeg har ganske vidst fået monteret en mappe men jeg kan ikke se den via vbox eller noget fra vbox til suse. den monterede: drwxr-xr-x 3 h_ans vboxusers 4096 12 jan 14:17 win_hhb hvis der nogen der kan forklare mig hvad der er galt hervil jeg meget gerne høre om det. hvis det ikke er tilfæled hvor dan umont jeg win_hhb, og er der nogen der ved hvad dette betyder "Unavngivet 1.odt". mvh hhb

det gamle dir med alle rettigheder på alle brugere det nyoprettede dir mkdir (v_box) der tilsyneladende kun giver alle rettigheder til linje to. Fælles for de to mapper er hvis jeg bruger den ene eller anden af de to kommandoen variationer ” mount -t vboxsf vbmount eller mount -t sfvbox vbmount” får jeg den samme lange smøre fra terminale med en masse mount [] variationer, men stadig ikke nogen delt mappe. Fra vbox manual læser jeg at der skal være et nyt drev d:/ til delt mappe men der er ikke noget. Hvad gør jeg forkert her.
sslug@sslug:~> ls -la /home/hans/win_hhb
totalt drwxrwxrwx 3 hans vboxusers 4096 12 jan 14:17 .
drwxrwxrwx 42 hans users          4096 21 jan 10:23 ..

sslug@sslug:~> ls -la /home/hans/v_box
totalt 8
drwxr-xr-x  2 hans users 4096 21 jan 10:20 .
drwxrwxrwx 42 hans users 4096 21 jan 10:23 ..

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]