Re: [NOVICE] Unavngivet 1.odt

Den 21-01-2011 18:15, hans henrik buur skrev:

> ok det er denne her teks jeg får og det betyder ikke noget hvilken
> kombination med mount jeg bruger

Det ser ud som om du forsøger i dit værtssystem at lave en mount - er
det korrekt?
Linket herover siger, at det er din gæst, der kan mounte det delte dir
på værten.
Altså du har et dir, som du vil gøre tilgængeligt som delt dir.
Du har en virtuel Linux installeret, og den skal have adgang til det
dir, der er delt på din værtsmaskine.
I gæsten burde du kunne mounte det delte område med den kommando du
skriver, på værten har du jo allerede fuld adgang til filerne, da de
ligger i et almindeligt dir.

Har jeg forstået det korrekt?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]