Re: [NOVICE] IT aftenkursus efterløses.

Brian Durant wrote:
> Findes der et sted i København, hvor der bliver afholdt aftenkurser
> enten i Linux, web design eller Python? Jeg er en meritlærerstuderende
> (2. år), som ønsker at lære noget indenfor de pågældende områder, fordi
> jeg er interesseret i IT og har brugt Linux i nogle år - men også fordi
> jeg gerne vil formidle IT, som ikke enten går ud på at tryllebinde med
> flotte smartboard effekter eller opdrager til at betragte IT som et
> forbrugsgode.

Bestyrelsen blev for nylig kontaktet af en som gentagne gange havde tilmeldt
sig et kursus i Linux og open source hos FOF - men kursus blev altid aflyst
pga. for få tilmeldinger. Han efterspurgte dog et begynderkursus til
"almindelige" mennesker - og det er vel ikke helt det du efterlyser.

Kurser i webdesign og Python burde være nemmere at finde.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]