Re: [NOVICE] Unavngivet 1.odt

Den 18-01-2011 11:33, hans henrik buur skrev:
> jeg har en suse 11.3  som jeg hat forsøgt at få en vbox til at køre på
> installering go den umiddelbare korfiguranering har ikke forvoldt nogle
> problemer med montering af delle mappe har jeg ikke fået til at fungere
> jeg har ganske vidst fået monteret en mappe men jeg kan ikke se den via
> vbox eller noget fra vbox til suse. den monterede: drwxr-xr-x  3 h_ans
> vboxusers  4096 12 jan 14:17 win_hhb
Du skal have skrive/læse adgang til alle lag i stien derned.

> og er der nogen der ved hvad dette betyder "Unavngivet 1.odt". mvh hhb
Det er standard filnavnet i OpenOffice. Du har klikket på Filer, Gem
uden at ændre på dokumentets navn. Det næste får nummer 2 osv.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]