Re: [NOVICE] firefox og plugin-container

Den 08-01-2011 13:25, Martin Schlander skrev:
Martin Jochimsen wrote:
...og siden jeg skrev min mail, er plugin-containeren steget til 190 MB!!!

Det er nok snarere cpu end ram du skal bekymre dig om.

Ok. Godt nok har jeg kun 2 CPU'er, men jeg troede det var nok! :-)
Jeg synes altså også kun det er inden for det sidste halve til trekvarte år at det er blevet SÅ slemt med flash?!

Og det hjælper næppe at skifte browser, da flash-player'en vil være nøjagtig
ligeså ringe.

Ja, det er vist også de de andre nævnte i tråden.

 Hvorfor tror du at selv Apple prøver at dræbe skidtet ved ikke
at understøtte det på iphone og ipad.

Fordi Apple ikke ejer Adobe? (endnu) :-D

Enten må du blokere det, eller bruge lavpraktiske metoder som at holde antal
tabs nede, afinstallere det helt, eller skifte til MS Windows, da det er den
eneste platform hvor Flash ikke yder helt horribelt - men kun halvt.

Block it is!

ak til de forskellige inputs. Jeg kan deraf drage den konklusion at det tilsyneladende ikke kun er MIN computer som på det seneste er blevet sløv i betrækket.

Hilsen
Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]