Re: [NOVICE] mærkelig boot load

Henrik Jess Nielsen skrev:

On 2011-01-30 09:18, hans henrik buur wrote:
mærkelig bootload min boot ser mærkelig ud der er kommet en del ekstre
noget med ip nr og det ser ud til at der er dele der bliver sprunget
over, er der en måde hvor på jeg kan se hvorfra ændringerne kommer og
hvad de betyder

Første jeg ville gøre var og kigge med dmesg og i filen /var/log/messages for mærkeligt ting..

/~ Henrik

det blev to meget lange filer som jeg ikke forstod noget af er der nogen mulighed for at få hjælp til tolkning eller er der nogen der kan gennem se dem og kan jeg oploade den et eller andet sted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]