Re: [NOVICE] IT aftenkursus efterløses.

On Sat, 01 Jan 2011 11:48:36 +0100
Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:

> Bestyrelsen blev for nylig kontaktet af en som gentagne gange havde
> tilmeldt sig et kursus i Linux og open source hos FOF - men kursus
> blev altid aflyst pga. for få tilmeldinger. Han efterspurgte dog et
> begynderkursus til "almindelige" mennesker - og det er vel ikke helt
> det du efterlyser.
>
> Kurser i webdesign og Python burde være nemmere at finde.

Problemet med mange webdesign kurser er at de bruger et eller andet
form for Windows baseret software i stedet for noget der følger med
en Linux distro eller tager udgangspunkt i en tekst editor program. Jeg
bruger jo udelukkende Linux :-))

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]