Re: [NOVICE] firefox og plugin-container

Den 08-01-2011 22:41, Martin Jochimsen skrev:

> Block it is!
>
> ak til de forskellige inputs. Jeg kan deraf drage den konklusion at det tilsyneladende
> ikke kun er MIN computer som på det seneste er blevet sløv i betrækket.

Det er egentlig kun visse typer flash-animationer mv der er kodet for "tung".
Sådan har det altid været, ikke bare fornylig.
Flash plejer også at være en hyppig grund til at firefox crasher.

Så  både de tunge flash-ting samt at Flash er et lukket format fra Adobe gør
at flash burde bandlyses på hjemmesider.

Helt galt går det når nogle sites laver det hele i flash, så kan man ikke
engang linke til undersider, klippe-klistre, forstørre tekst osv.   .. GYS !

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]