Re: [NOVICE] firefox og plugin-container

Den 08-01-2011 09:42, Martin Jochimsen skrev:
Hejsa

Jeg kan godt li' at kigge lidt på www.engadget.com. Der er der jo guf på
alle hylder med tekst, billeder og videoer.
Jeg bruger Ubuntu 10.10 og Firefox 3.6.13.
Jeg kan godt li' at scrolle ned over siden og åbne de artikler, som jeg
vil læse, i tabs og så læse dem senere. Allerede efter bare 4 tabs
begynder Firefox at pruste, stønne, hakke og være enormt lang tid om at
åbne en ny side.
Jeg regner med at det er p.gr.a. diverse flash-ting at det er sådan.
Med 4 tabs åbne kan jeg i "Systemovervågningen" se at Firefox bruger ca.
104 MB og plugin-containeren ca. 165 MB.
Kan det virkelig være rigtig at der skal bruges så mange hestekræfter
for at ha' 4 sider åbne?
Jeg kan selvfølgelig godt slå flash fra, men jeg synes det er et ret
højt forbrug alligevel.
Kan jeg gøre noget eller skal jeg skifte browser (Chrome?)

Hilsen
Martin :-)

de 4 sider er (og det ku' være næsten hvilke som helst sider)
http://www.engadget.com/2011/01/07/kno-single-and-dual-screen-tablets-hands-on-video/

http://www.engadget.com/2011/01/07/ion-icade-hands-on-gaming-on-the-ipad-like-its-1979-video/

http://www.engadget.com/2011/01/06/blackberry-playbook-preview/
http://www.engadget.com/2011/01/06/motorola-xoom-first-hands-on/

...og siden jeg skrev min mail, er plugin-containeren steget til 190 MB!!!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]