Re: [NOVICE] Unavngivet 1.odt

hans henrik buur skrev:

jeg har en suse 11.3 som jeg hat forsøgt at få en vbox til at køre på installering go den umiddelbare korfiguranering har ikke forvoldt nogle problemer med montering af delle mappe har jeg ikke fået til at fungere jeg har ganske vidst fået monteret en mappe men jeg kan ikke se den via vbox eller noget fra vbox til suse. den monterede: drwxr-xr-x 3 h_ans vboxusers 4096 12 jan 14:17 win_hhb hvis der nogen der kan forklare mig hvad der er galt hervil jeg meget gerne høre om det. hvis det ikke er tilfæled hvor dan umont jeg win_hhb, og er der nogen der ved hvad dette betyder "Unavngivet 1.odt". mvh hhb

ok så kom jeg en del vider og fik dette resultat
sslug@sslug:~> sudo chmod a+w /home
root's password:
sslug@sslug:~> sudo chmod a+w /home/hans
sslug@sslug:~> sudo chmod a+w /home/hans/win_hhb
sslug@sslug:~> ls -la
drwxrwxrwx  3 hans vboxusers  4096 12 jan 14:17 win_hhb

jeg har også prøvet dette men fik en lang liste med kommando variationer så der er sikkert et eller andet som jeg ikke har rigtigt
Shared Folders
”mount -t vboxsf mount_point”

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]