networkmanager

Hejsa

Nogle gange skifter jeg mellem at bruge mit eget trådløse netværk eller tether via min mobil. Når jeg starter tethering, så går der en million-milliard år (hvis ikke mere) før at min mobil dukker op på listen. Findes der ikke en mulighed for at "opfriske" listen lidt hurtigere end at skulle genstarte computeren. Problemet sker også den anden vej. Hvis jeg har brugt mobilens netværk, så kan mit eget trådløse netværk godt være forsvundet fra listen i mellem tiden. Kun en genstart af computeren får min router tilbage på listen.
Der er forhåbentligt en liiidt smartere måde?!?!

Hilsen
Martin
Ubuntu 10.4
networkmanager 0.8