Re: [NOVICE] 'Variabelt' boot-forløb!?

Hans Henrik Hansen skrev:
> "Jim Oksvold" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> Det ligger noen snutter på Youtube for begynneren...
> http://www.youtube.com/watch?v=Ui1wQgfrfcc&feature=related
>
> Ja, det er da i hvert tilfælde BILLIGT!: Gennem et dansk firma kunne jeg
> næppe få ét stk. leveret for under fire (fem) gange så meget, som jeg her
> skal betale for FEM! Og hvis de alle er OK (og langtidsholdbare), er jeg nu
> dækket ind til jeg fylder 95! :)

men skal det gå hurtigt:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1928&Grp=&n=10
dvs. blot forbi den nærmeste H-N  butik .....

eller forbi en computer eller eletronik butik.
(Brinck.dk / elextra.dk har dem også)

CR2032  bruges også i en del ure og elektronisk udstyr
som små fjernbetjeninger.

Jeg har også set at Netto har haft dem i special-tilbud
en gang imellem, jeg har en 3-pak fra Netto liggende.
Jeg ved dog ikke om det er standard-sortiment hos Netto.