Re: [NOVICE] 'Variabelt' boot-forløb!?

Jim Oksvold wrote:

> Hva gjør man ikke for å kunne spare 50 eurocent
på hardware.

Tak for flere gode svar - nu kommenterer jeg her:
Jeg er meget enig i, hvad du skriver; det er mere
videbegær end utilfredshed med HW/SW performance,
der driver mine spørgsmål! :)

> Å skifte BIOS batteri er en billig forsikring
mot framtidige "Syke"

Ja, jeg ser også et sted, at batteriskift efter 5
år anbefales - så det er vist 'about time'!

Det er et ASUS A7V133/A7V133-C bundkort og
batteriet ser ud til at være angivet som 'CR2032
3v Lithium Cell' (så vidt jeg kan tyde de små
bogstaver!).

Men er udskiftningen 'risikofri' - eller
risikerer jeg, at fx. BIOS-indstillingerne skal
rekonstrueres??

--
med venlig hilsen,
Hans