Re: [NOVICE] KOrganizer påmindelser?

Hans Henrik Hansen skrev:
> "Hans Henrik Hansen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

> Hovsa, det var vist et noget 'sygt' tegnsæt - og 'underskriften' stod
> øverst! :)

ja Outlook Express/Windows Mail burde aldrig være sluppet ud af test-laboratoriet ;)

Thunderbird har bla. denne header på subject:
"BAD HEADER Non-encoded 8-bit data (char E5 hex): Subject: Re:[NOVICE] KOrganizer
p\345mindelser?\n"

måske oe-quote-fix kan hjælpe hvis man er tvunget til at bruge programmet:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/