Re: [NOVICE] KOrganizer påmindelser?

Martin Schlander wrote:

> Er der styr på indstilling af tid og dato på
systemet?

'Styr' er måske at tage munden lidt fuld: Lige
efter boot viser 'uret' forkert - et eller to
minutter senere viser det korrekt, og så kommer
'påmindelseslisten' da capo!
Der var mistanke om, at 'tidsproblemet' skyldtes
et slapt CMOS-batteri, men det er nu udskiftet -
desværre uden synlig indvirkning på
'tidsproblemet'!(?)

--
med venlig hilsen,